Idź do treści

58. ROZRYWKOWY AMFITEATR - OLSZTYN GAMING AREA

Rodzaj: Osiedlowy
Osiedle: Śródmieście
Status: Merytorycznie negatywny
Opis:
Grupa Olsztyn Gaming Area, chciałaby zrealizować wydarzenie, które ma zapewnić rozrywkę na miarę XXI wieku.
A więc podążając za szybko rozwijającą się branża esportową, proponujemy realizację turnieju gier komputerowych.

Olsztyn Gaming Area, jest to projekt zajmujący się tworzeniem eventów esportowych na Warmii i Mazurach. Jak do tej pory każda nasza impreza kończyła się sukcesem oraz cieszyła ogromnym zainteresowaniem. Jesteśmy pasjonatami sportów elektronicznych, a naszym celem jest propagowanie pozytywnych wartości esportu zarówno w naszym regionie, jak i całej Polsce. Przy organizacji turnieju zawsze współpracują z nami producenci najlepszego sprzętu dla graczy.
OGA pierwsze kroki stawiało już w 2012 roku!
Uzasadnienie:
Dzięki tej inwestycji, osiedle "Śródmieście" wpisałoby się w rozwój sportów elektronicznych.
Proponowane miejsce realizacji projektu to Amfiteatr im. Czesława Niemena
Przez realizację tego projektu moglibyśmy zrealizować wszystko czego potrzeba, aby Olsztyn (głównie osiedle) już raz na zawsze wpisał się w historie esportu.


Realizacja objęłaby:
1) Zaproszenie najlepszych drużyn z całej Polski
2) Przeprowadzenie ogólnopolskich kwalifikacji do turnieju - w internecie
3) Realizacja na najwyższym poziomie turniejów esportowych
4) Całe wydarzenie będzie transmitowane na żywo, prosto ze studia.
5) Pełna obsługa imprezy, przez doświadczone osoby z branży.
6) Komentarz rozgrywek przez profesjonalnym casterów.
oraz wiele, wiele innych atrakcji.


Sport elektroniczny – forma rywalizacji, w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe. Rywalizacja między zawodnikami (graczami) odbywa się zarówno w formie rekreacyjnej, jak i na turniejach gier komputerowych (tzw. „pro gaming”).

Mecze rozgrywane są na żywo, a publiczność może oglądać graczy siedzących przed komputerami, zaś ich posunięcia śledzić na wielkich telebimach. Rozgrywki w internecie są wykorzystywane częściej przy eliminacjach. Formuła sportu elektronicznego przyciąga coraz większe rzesze graczy w wieku od kilku do kilkudziesięciu lat, głównie dzięki niwelowaniu barier fizycznych, spotykanych w sporcie tradycyjnym, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia rywalizacji sportowej.

Firma Newzoo oszacowała w 2016 roku, że w 2019 roku sportem elektronicznym będzie interesować się około 345 milionów osób

Największa historyczna pieniężna pula nagród została zgromadzona w turnieju The International 2017 w grze komputerowej Dota 2 i wynosiła 89 milionów złotych.
- Wikipedia
Szacunkowy koszt:
L.p. Składowe części zadania Koszt
1 Realizacja turnieju 60000 zł
2 Marketing 10000 zł
3 Obsługa 20000 zł
4 Bezpieczeństwo 10000 zł
5 Atrakcje 10000 zł
Razem 110000 zł
Zdjęcie projektu